2010-12-02

Eskutitza

                                                                                                                                        Rubén Parra       
                                                                                                                            Talde horia 3.Zikloa 
                                                                                                                                         Ezkia gela
Kaixo, David Villa:
Zer moduz Bartzelona? Nire ustez hobeto jokatzen zenuen Valentziako futbol taldean. Zer moduz moldatzen zara Leo Messirekin?
Nik uste dut oso bikote ona zaretela baina urte onetan kontuz ibili behar zarete Madrilaren taldearekin, zeren lehenengoa doa ligako postuetan eta hiru puntu ateratzen dizkizue. Nire iritziz futbol jokalaririk onena zara eta horregatik zure zale amorratua naiz: zure kamiseta dut ,zure karikatura, zure futbol zenbaki berdina...
Zer pentsatzen duzu Cristiano Ronaldotaz? Uste dut arro bat dela baina urte honetan hobetzen ari da. Beno zure erantzunaren zain nago.

Rubén. P


Kaixo, Rubén:
Oso ondo nago Bartzelona taldean, baina arrazoi duzu esatean Valentzian hobeto jokatzen nuela eta uste dut jokalariekin kordinatua negoela. Oso ondo konpotzen naiz Leo Messirekin, mutiko onada eta ez da Cristiano bezain arrao. Madrilarenarekin ere arrazoia duzu, urte honetan oso talde gogorra du baina gu horaindik ez gara hasi ondo jokatzen. Eskerrik asko pentsatzeagatik munduko jokalaririk hoberena nahizela baina pertsona hori Messi da. Gauza bat Ruben hitz ematen dizut gola zartzen dudanean zuri dedikatuko dizudala.
Beno entrenatzera noa.
AGUR!!!

 David Villa

No hay comentarios:

Publicar un comentario