2011-03-16

IRUDIMENA ASKATUZ

Jausgailutik botatzea oso esperientzia polita izan behar da.
Bertigo handia ematen dit niri baina poza itzela ere. Beheruntz joatean, aireak aurpegian jo eta txilinbueltak egitea... Zelako gozada!
Txoriak ikustea nire ondoan airetik eta ni hegan egiten... Ze ondo!
Baina beheruntz begiratzean berriro zorabioa sartzen zait eta gauza atseginak burura datozkit, hori oso ondo dagoela pentsatu dut.
Begiak itxi eta ametsetan hasi naiz... Baina bota naizen hegaxkinak jausgailuak zabaltzeko sistema bat du eta horixe zabaldu egin da.
Bat- batean geldirik gelditu naiz, beherantz neraman abiadura moteldu da. gero oso suabe lurrera noa minik egin gabe, zorabiatuta grabitatea sentitzeagatik.
Hau da nik irudikatu dudan esperientzia.

MARTIN BIKANDI SAN MILLAN

No hay comentarios:

Publicar un comentario