2012-12-20

Eskutitza


Kaixo Giada:
Zelan? Ni oso ondo nago. Nik gogo handia dut biharko txangora joateko zurekin eta klaseko kideekin, oso ondo pasatuko dugu. Zurekin autobusean joango naiz, ezta? Espero dut baietz, horrela barre batzuk egingo ditugu. Guk oso ondo pasatzen dugu elkarrekin.

Zure alderik oberena da zuk barre egiten duzunean niri barrearasten didazu. Egun batean nire etxera etorri ahal zara jolastera eta lo egitera, egun berezi batean. Gauza asko egin al ditugu biak batera. Nire etxera bazatoz jolastu, makillatu, dantza egin eta denetarik egin dezakegu. Zuk badakizunez nire lagunik oberena zara beste batzuk bezala, zu eta ni, ezin izango gara banatu ezkondu garelako. Gauza asko esan behar dizut, baina gaur dena ez dizut kontatuko aspertu egingo zara eta.

Muxu handi bat!!

Itxaso Labaka
Zumarra gela horia 3.zikloa

No hay comentarios:

Publicar un comentario