2014-02-10

Eskutitza


Zornotza,2014ko urtarrilaren 16a
Aupa Irene:
Zelan zabiz?Ondo pasatu duzu oporretan?Opari asko euki dituzu?
Nik oso ondo pasatu dut oporretan: zinemara joan naiz, erosketa batzuk egin ditut, amamaren etxean lo egin dut...
Opari asko euki ditut: horietako bat Sims jokua izan da, arratsalde askotan egon naiz horrekin jolazten. Orain oporretatik eskolara itzuli gara,  eta "txipa" aldatu behar dugu. Laster inauteriak dira eta mozorroa prestatzen hasi beharko dugu. Inauteriak eta gero Aste Santua dator, Aste Santua desnkantsatu, lo gehiago egin, telebista gehiago ikusi etabar egin ahal dugu. Aste Santua eta gero udako oporrak datoz udan, hondartzara eta pistinara joan, erosketak batzuk egin etabar egin dezakegu.
Bueno hau izan da dena, espero dut zuk ere zeozer esatea.
 Besarkada handi bat AGUR!!



Ane Arandia
Talde horia
6. maila

1 comentario: