2015-01-14

Erlijioak

Ni Erki naiz, Indiako herrixka batean bizi naiz, Kerlin-en. Ni eta nire familia Hinduismoan sinesten dugu. India gudan dago,Hinduismoa eta Budismoaren artean dago guda. oso txarto pasatzen ari naiz. Armairu barruan idazten ari naiz. Beldur handia dut. Egunero sortzen dut nire egun inajinarioa. Gaur nire nebagaz haserretu egin naiz. Nire auzokoak egunero ogi apurrak ekartzen dizkidate. Armairua zabaltzen denean susto galantak hartzen ditut. Pertsona guztiak daude armekin: pistolak, metraileta...
Buddismoa Indian sortu zen. Orain Buddista oso gutxi daude Indian, Txinan, Japonian, Korean, Tibeten, Nepalen, Sri Lankan...Buddismoan sinesten dute. Kristauentzat bezala Jesus, han Budda da heuren jainkoa.
Hinduismoa erlijio bat da,munduko zaharrenetarikoa.
Jainko asko daude.
Nire familia Hinduismoaren alde dago,ni ez nago inoren alde.
Bakoitzak bere erabakiak ditu,eta ez da borrokatu behar
dena lortzeko. Gaur nire auzokoak ogi apurrak ekartzean irten naitekela esan didate. Armairutik irten naiz eta dena lasai lasai dago, urteak eta urteak pasatu dira armairu barruan nengoela.

Nire lagun bat topatu dut erdi hilda zegoena eta nire gurasoak non dauden galdetu diot. Esan dit kobazulo batean daudela. Erlijioari buruz hitz egiten gaudela, nire gurasoek esan didate azkenean bakoitzak bere erabakiak hartzen dituela eta bakoitzak bere erlijioan sinesten duela.

Elena Zarrabeitia

No hay comentarios:

Publicar un comentario