2015-03-04

SENTZAZIO ZIRARAGARRIA



SENTZAZIO ZIRARAGARRIA



TIBURONES SALTANDO A UNA PERSONA bilaketarekin bat datozen irudiakLagunekin itsasora joan nintzen.Pelotara jolasten bukatu ondoren uretara joan ginen eta ni igerilaria naizenez, lagunak uretatik atera ziren eta nik igeri egiten segitu nuen .
Nire lagunek easn zidaten urrin ez zoateko, 100 metrotara nengoenean aurrerantz egin nuen eta bat-batean marrazo batek nire gainera salto egin zuen eta osorik jan ninduen.
Marraso baten ahoan zaudenean oso berldurtuta zentitzen zara, hotz asko egiten du, nazkagarria da, aginak pintzazen dute eta hilda zaudela pentsatzen duzu, baina marrasoaren gustokoa ez nintzenez alde egin zuen.
Momentu horretan beldurra gainetik kendu zitzaindan.

aMAIA tORVISCO 3. ZIKLOA (BERDEA)

No hay comentarios:

Publicar un comentario