2016-10-11

SENTSAZIO ZIRRARAGARRIA HUGO







SENTSAZIO   ZIRRARAGARRIA 




Goiza da, 8:00ak dira, eta pokemongo jolasten nabil, aspertuta nago eta etxera banoa, baina Madrilen nago eta oso haundia da, horregatik galdu egin naiz. Ez dago inor kalean eta bat-batean zarata bat entzuten dut kanposantuan ausartzen naiz sartzen, sartu eta gero, entzuten dut: etoriiii azkarrr, ni kanposantutik irten eta korriketan noa poliziarengan,baina polizia odoletan dabil, oso urduri nago. Goizeko 10:00ak dira eta urrunetik ikusten dut pertsona asko, baina horrek pertsonak zombiak eta mamuak dira!!!                                                Sprint batean noa barku batera New Yorkera joateko eta bat- batean Manex, Peio eta Ibai ikusi nituen. Eta galdetu egin nuen zer pasatu zen, eta Manexek esan zuen apokalipsis zombi bat dagoela.



11 ordu eta gero...                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Zarata bat entzuten dugu, eta zombiak zeuden gure itsasontzian. Guk salto egin genuen itsasontzitik ez arrapatzeko. Gero New Yorkera heldu ginen eta han 100 eta 100 eta 100 zombi zegoen azkenean borrokatu genuen eta zombi guztiak hil genituen. Hurrengo urtean (2017an)  lantxa bat topatu genuen eta lantxan joan ginen Heuskal Herrira. Heldu ginen oso pozik, gure familia zegoen hor eta.



    


                                                                              Jarraituko du...



                                                                                                      Egilea: Hugo Lopez 


Resultado de imagen de zombies fotos reales


      

No hay comentarios:

Publicar un comentario