2019-01-25

Sentsazio zirraragarriak DISNEYLAND PARIS


Niri gehien gustatu zaidan bidaia Disneyland Parisekoa izan da. Bost egun egon ginen, lau Disneyland-en eta bat Parisen.
https://www.disneylandparis.com/es-es/informacion/

Disneylanden bi zati daude: Estudio eta pelikuletako zatia. Niri gehien gustatu zitzaidan zatia pelikuletakoa izan zen.

Pelikuletako zatia: hemen atrakzio dibertigarri asko daude. Adb. "Hiper space mountain", "herriale guztetako estazioa", "Indiana Jones"... bidetik pertsonai asko ikusi ahal dituzu, nik bada ezpada koaderno bat eramaten nuen eskuan. Firma eta argazki asko egin nituen eta oso-oso ondo pasatu nuen. Nire atrakzio gogokoena "Thunder mountain" izan zen.



Estudio zatia: Hemen montaña rusa gehiago daude. Nik momentu batean oso txarto pasatu nuen, zeren eta gazta usain oso fuertea zegoen, eta ez zitzaidan asko gustatu. Hemen niri gehien gustatu zitzaidan atrakzioa "Rock-arena" izan zen.

Paris: Niri Paris asko gustatu zitzaidan. 27km egin genituen, baina nire ustez merezi izan zuen. Eiffel dorrea, "Sagrado Corazón" eta beste leku batzuk ikusi genituen. Nire zatirik gogokoena "El barrio de los pintores" izan zen.

Ariane Mendia 
Talde urdina
Hagina gela. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario