2020-11-06

ESKUTITZA

                                      ESKUTITZA

Kaixo betaurrekoak:

Zelan zaudete? Ni ondo zuekin oso ondo ikusten da. 

Oraintxe bertan zuekin ikusten ari naiz, kolore oso politak dauzkazu.

Gustatuko litzaidake zuk hitz egitea horrela bakarrik nagoenean, zuekin hitz egingo nuke. Batzuetan zuekin hasarratzen naiz,badakit arraroa dela,baina bai,musukoarekin enpainatzen zaretenean,nik ez dut ezer ikusten,igual zuek bai baina nik ez. 

Beharbada kolorez aldatzen zaituztet,beltz eta granate fuerte-fuertea,eta kristalak ere,ze miopia igo zait. 

Bueno besarkada da. Handi bat eta,bihar arte.

Agur.  

                                                                 


          Aitana Fortea

                                                                  3.ziklo

                                                                 Talde laranja


 

                                                                  

No hay comentarios:

Publicar un comentario