2021-02-12

Pertsona baten deskribapena

 Nik deskribatuko dudan pertsona oso alaia eta neska bat da. Lgunekin gelditzen garen bakoitzean, pixka bat emozionatuta , eta astoratuta jartzen da eta gehienak barrez lehertzen gara.

Neska horrek , nahiko handiak ditu eta niretzako oso politak. Dantzari ona eta dibertigarria da.Neskatila pixka bat bajua da , hori esanda ez dut nahi esan oso-oso txikia denik , baizik eta ertaina . Eta berdin-berdin lagun oso atsegina da. Neskatila hori nahiko arraroa da, euria eta hotza dagoenean, beroki gabe etortzen delako.

Niri asko pozten nau bera egun gehienetan barrezka pasatzen duelako.Eta ni triste banago bajoiarekin berak irribarre batez,alaitzen nau.

Lgunaren janzkera, ia beti kiroleko jantzia izaten da, adibidez: kamiseta manga laburrekoa ekartzen du eskolara eta normalean, klasean , manga luzean edo manga laburrean egoten da .

Nik ikesten dudan arabera , ia beti, zapata berdinak eramaten dituela, uste dut.

Badakit lehen, aipatu dudala , dantzari ona dela , baina kiroletan , ere oso ona da. Antzerkian, nahiko ona da  eta familiarekin egoten ere gustaten saio.

June Kortazar 

Talde Urdina

3. zikloa




No hay comentarios:

Publicar un comentario