2021-05-07

Nire Sagarrondo Kuttuna

           🌳Nire Sagarrondo Kuttuna🌳

 Egun eguzkitsu eta lasai bat zen, uda, eta ni etxean nengoen. Bero handia egiten zuenez, piszinara joan nintzen. Asko dibertitu eta etxera buetatu nintzen. Nekatuta nengoen, eta ohean etzan nitzen. Begiak irekitzerakoan, nire aita agertu zen eskua sarratuz, eta galdetu nion:

-Zer daukazu eskuan?

Eskua zabaldu zuen eta hazi bat agertu zen eta galdetu nion:

-Zer da hau?

Eta berak: 

-Sagarrondo hazia.

Ni, korrika baten, hazia hartu eta landatu egin nuen

Hurrengo egunetan, behin eta berriro pentsatzen egoten intzen... Noiz haziko da? Noiz hasiko da...?

Egunero urezten nuen.

Aste bete pasatu eta pizka bat hazi zen. Oso pozik jarri nintzen.

Handik bi astera hostoak hasi zitzaizkion, eta saltoka hasi nitzen! Hurrengo egunean eskolara joan nintzenean, sagarrondo erraldoin bat ikusi eta pentzatu nuen:

-Eta nire sagarrondoa horrelakoa izango ote da?

Handik pasatzenzen zebilen ume batek esan zidan:

-Zure sagarrondoa oso txikia da, ja,ja...!!!

Orduan ni oso triste jarri nintzen, eta bi astetan ez uen urestatu.

Azkenean nire sagarrondo kuttuna hil egin zen, eta nire gelan egon nintzen negarrez. Horregatik ez nintzen atera nire logelatik egun oso batean, eta ondoren, nire aita agertu zen marrubizko hasi batekin, eta berriro ere landatzek gogo ikaragarriak izan nituen!


Nagore vazquez 

Talde urdina











No hay comentarios:

Publicar un comentario