2011-01-20

Nire ordenagailua

Nire ordenagailua , nire etxetik gehien gustatzen zaidan gauza da. Beltza da  eta "Xavi" ren pegatina bat dauka. Normalean  astiro doa eta askotan pazientzia galtzen dut...
Bere marka "Acer" da eta 6 hilabete ditu. Berarekin gauza asko egiten ditut: txateatu, jolastu, musika entzun...

Ordenagailuan  telebista ere ikusten dut, "Tonterias las justas"  hain zuzen ere. Nire oso handia da ( gehiegi)...
Egunero erabiltzen dut oso dibertigarria delako. Nire ordenagailua  Wi-fiarekin  funtzionatzen du. Orain hasiko naiz ordenagailuarekin eskolako lanak egiten  eta  gero pendrive batera pasatuko  dut lan hau, eskolan imprimatzeko.

Jon Poderoso
Urdin Argia
Ezkia Gela

Ezkia Gela

2 comentarios:

  1. Kaixo, erratu zara zati batean ``nire oso haundia da´´ baina deskribapena oso ondo egin duzu.
    Ba al dakizu zure ordenagailua eskolakoen bezalakoa dela?

    ResponderEliminar
  2. ·Lan ona egin duzu eta ondo deskribatuta dago.
    ·Ez duzu luzeegia egin,ondo kontrolatu duzu espazioa.
    ·Ideiak ondo azalduta egon dira.

    ResponderEliminar