2013-11-14

Portaventura

Portaventura sartzen zarenean mapa batzuk daude eta han ikusi ahal duzu 6 herrialde daudela: Polynesia, Meditrranear, Farwest, Sesamo aventura, Mexiko eta Txina.
Sartu eta Mediterranean zaude eta han aintzira handi bat dago eta atrakzio bat Furius Baco da, oso arina da,  badakit , ni montatu nintzelako eta oso dibertigarria izan zen. 
Gero Farwest eta hor beste atrakzio asko daude. Ni Estampidan montatu nintzen. Bi bagoi zeuden, bat gorria eta beste bat urdina. Portaventura express baduzu, ez duzu itxaron behar atrakzioen hilara. 
Polynesian atrakzio guztiak urrezkoak dira. Ni tutuki esplasean igo nintzen, itsasontzi baten zaude, eta txirrista batzuetatik botatzen zara. Sesamo Aventura ez naiz joan. Mexikon Hurakan kondor dago. Jauzi librea bezala da. Oso altua da. Ni ez nintzen montatu,  baina gero mehatokiko deabruaren trenean ibili nintzen. Azkenik Txina dago, eta dragon khana. Ni dragon khanera igo nintzen. Portaventuran Europako mendi errusiarik altuena dago, Shambahala. Shambahalan ere ibili nintzen eta han egiten dizuten DVD-a erosi nuen. Tren bat eta itsasontzi bat dude, Mediterraneatik beste leku batera joateko. Horretaz gain, ikuskisun asko zeuden: Suaren templua eta Bubbleura joan nintzen. Suaen tenpluan pertson bat dago altxor bat bilatzen eta oso dibertigarria izan zen. Bubbleun-en lapur batek xaboi ponpa handiak eta koloretzuak egiten zituen. Ikuskizun gehiago zeuden baina ez nintzen joan. Halloween zenez beldurreko ikuskisunak baseuden eta ni gauean mostroen desfilera joan nintzen. 


Jon Elcoro
Urdin iluna 
Zumarra gela

No hay comentarios:

Publicar un comentario