2015-05-08






Olerkiak 


Lehengusina 

Nire lehengusina nire laguna,
nire lehengusina: 
Hoberena eta jatorrena.

Laguntzen dit behar dudanean.

Madrilen bizi da 
baina beti nire bihotzean.
Bakarrik 
ikusten gara herrian,
baina zu zaude nire buruan.

Durangora etortzen zara
baina oso gutxitan.
Batzuetan haserretzen gara,
eta triste
jartzen naiz.

Maite zaitut eta
beti maite egingo zaitut.



Saskibaloia

Saskibaloia nire bizitza da. 
Saskibaloia barik
Zer egingo nuke nik???

Baloi bat hartzen dudanean, 
paretara bota behar dut 
edo saskira!!! Ezin geldirik egon!!!

Partidu batean
beti nahi dut irabazi
baina pentsatsen dut 
parte hartzea hobea dela 
eta nire taldearekin jokatzea!!!

Jone Diaz Talde urdina.3.zikloa Pagoa gela








Goxokia

Bat, bi, hiru,
nahi dut goxoki!
lau, bost, sei, zazpi,
ezin dut erosi!
Oparituko? 
Zortzi (e)ta bederatzi,
ezin dut eta kontatu hainbeste 
zenbaki!
Hamar, hamaika (e)ta hamabi.

Ezti Unzueta Talde urdina. 3.zikloa Pagoa gela.



 Musika

Txirula jotzen,
danborra jotzen, 
musika sortzen.

Denok abesten
pozik kantatzen
Euskal herrian dantzatzen.

Ekain Artetxe talde urdina hagina gela.

No hay comentarios:

Publicar un comentario