2016-02-03



                                       Descripción 
Resultado de imagen de dos amigas niñasEider
Eider tiene 11 años, vive en "Txibitena" al lado de la escuela "Landako". Ella estudia en esta escuela.

Es bastante alta, mide un metro y cincuenta y cinco centímetros. Su cara es un poco alargada, su pelo es marrón como sus ojos, tiene pecas en la nariz, casi siempre lleva coleta. Su piel es suave y no tiene granos. Su frente es bastante amplia. Sus orejas son de tamaño normal y su manos también.

A mi me gusta su forma de vestir, la mayoría de veces no lleva pendientes.

En clase se porta bien, es trabajadora y ayuda a lo demás. Pero algunas veces se le olvidan los trabajos.
No es una llorica pero algunas veces se pone triste. Es una buena amiga, y no nos enfadamos.
Le gusta hacer deporte y tocar la guitarra.
Ella juega a baloncesto en el equipo " Landako 04", es buena.
Eider toca la guitarra en "Soinua" ( una escuela de música).
Tiene una hermana que se llama Libe, de 8 años.
Ezti Unzueta Hagina gela 3.zikloa.


Nire izena...Alizia 

Resultado de imagen de alicia en el pais de las maravillas personajesHiri txiki batean bizi naiz. Gaur,  neure herriko parke naturalera noa. 11 urte ditut...baina nahiz eta hain handia izan, nire arreba nagusiarekin joan beharko dut. Bera oso handia den liburu bat darama... seguru gaur naturaz gozatzeaz baino, txapa bat entzun beharko dudala...Uhm...! Uste dut lorkartzen ari naizela...
                                             ****
Hara, zer entzuten ari naizen?! Zerbaitek esnatu nau.
Nire lekuan kokatzen naiz eta ikusten dut nire arreba ez da dagoela!Negar egingo dut, oso beldurtuta nago!Non sartu da neska hau orain?!Negarrez hasi baino lehenago, oso ahots urduria entzun dut sastraken  artean:
-Jesús, María eta José!Berandu nabil, berandu nabil!
Ni konturatu gabe, nire gorputza untxi txuri baten atzetik korrika egiten hasi da: 
-Nora zoaz, untxitxo?Nora zoaz? 
Baina untxiak ez dit kasurik egiten. Zulo batean zartu da, eta ni...bere atzetik ere. Konturatu naiz hau ez dela zulo bat, tunel bat baizik! Zuloa oso sakona da, ematen du inoiz ez dela amituko, beldur handia daukat eta tripako mina dut... negar egingo dut! Bina, baina, justu negarregi ekin baino lehenago,nire soinekoaren beheko aldeal zabaldu, eta jausgailu baten modukoa zabaldu da.Astiro-astiro hasi naiz jaisten lurrera heldu arte. Ate txiki bat dago, baina ezin naiz sartu, oso handia bainaiz. Orduan ondoan dagoen kutza baten irakurri dut:
"JAN NAZAZU"
Jan eta handitu egin naiz! etxeko gela gero eta txikiagoa egiten zait! Bezoak lehioetatik ater izan behar ditut, eta hanka bat atetik, bestearekin zulo bat egin dut horman. Hau demasa da! Teilatua altxatu dut nire buruaz.


                                               ****
-Alizia esnatu!
Nire ahizpa da, dena ametz bat izan da, nire ametsa.
Ah, bai, ahaztu zait! Nire izena ... Alizia da.
Berriro nire lekuan kokatu, eta, une horretan untxi txiki bat ikusi dut aurretik pasatzen, keinu bat egin dit begi batez. Aho zabalik geratu naiz. Errealitatea eta ametsak nahastu egiten direla uste dut.
Aroa Ona Ezkia gela 3.zikloa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario