2016-03-18

SENTSAZIO ZIRRARAGARRIA






         SENTSAZIO        ZIRRARAGARRIA




Lanzaroten nengoela la Graciosara joatea erabaki genuen nire  gurasoak eta nik.
 Txartelak hartu eta itsasontsia itxarotera joan ginen kafe bat hartzen zuten bitartean nire amak, nik donuts bat eta nire osabak ensaladila errusiarra.
 Itsasontsia etorri eta denok joan ginen. Nire ama eta izeko hasieran lasai zeuden.
 Portua pasatu eta ohiuka batean hasi ziren:aaaaaaaaa!!!!!! esaten. Nire izekok esan zuen hango harrira ailegatu eta hortxe itsasadarra zegoen. Orduan, lasaitu eta ailegatu ginenean itsasadarrera dena lasai zegoen eta nire izeko eta ama lasaitu ziren. Badakit momentu txarra pasatu zutela, baina niretzat barregarria izan zen. Nire osaba bai baietz formal- formal zegoela  eserita ume baten bezala;berriz nire aita bueltaka zebilen itsasontsitik bezala. Itsasadarretik zehar nire amak argazkiak atera zituzten itasontzi puntatik.

No hay comentarios:

Publicar un comentario