2016-04-13




Marrazo maltzurra eta txerritxua

Bazen behin txerritxu bat 10 urtekoa bere etxean zegoena. Txerritxua Santi deitzen zen, eta bere etxea egiteko: adreiluak, zementua, pala eta... behar zituen. Santik txakur bat zuen eta Whisky deitzen zen. eta goizero Santi eta whisky arrantza egitera joaten ziren. Egunero 6 sardina ematen zizkion beti afaltzeko. Santik esaten zion whiskyri :

 -Whisky , salto!
- Whisky , boltereta !
Horrela ematen zion sardinak.
Seigarren astean, beti bezala, joan ziren arrantza egitera. Eta ailegatu zirenean itsasora, hasi ziren arrantza egiten eta batbatean, marrazo handi bat harrapatu zuten! 
Halako batean marrazoa uretara salto egin zuen. Santi eta Whisky sardina bat eman zioten. Gero marrazoa hil egin zuten eta gero jan zuten!!!


Suar Ormaetxea Talde Urdina 3.Zikloa Pagoa Gela

                               
             SENTSAZIO ZIRRARAGARRIAK

Nik gogoratzen dudan sentsazio zoragarri bat futbolean hasi nintzenean da. Egun batean bigarren mailan  irteera bat eta gero, ohar bat eman ziguten. Ohar horretan, Landako eskolan zein kirol egin ahal genuen jartzen zuen. Nik futbola egin nahi nuela erabaki nuen, nola ez! 
Nire amak, argazki bat atara zidan, papera betetzen nuen bitartean. Oso zoriontsu nintzen. Beste egun batean, nire amak taldeko delegatua zenez, entrenatzaileekin bilera bat eduki zuen. Bilera Landako ondoan izan zen, Murueta Torren. Nire amak hitz egiten zuen bitartean, ni nire anaiarekin egon nintzen jolasten. Bilera amaitu zenean, ama, anaia Eneko eta hirurok etxera joan ginen. Bidean, amak zertaz hitz egin zuen kontatu zidan: Entrenatzaileak Javi eta Leire zutela izena, eta zer postutan jolastuko nuen: AURRELARIA! 
Poz-pozik joan nintzen etxera jolasteko gogo handiarekin.

Asier Suarez Talde Urdina 3.Zikloa Hagina Gela

No hay comentarios:

Publicar un comentario