2016-04-06

SENTSAZIO ZIRRARAGARRIA

9 urte nituenean, gau batean gertatu zen hau:
Nire aita, niri behin eta berriz, etxeko zapatak janzteko aritu zen, ni nire amarengana korrikan joan nintzen, nire ama sukaldean zegoen eta mahai tresnen garbigailua zabalik zegoen, mahai tresnen garbigailua ez nuen ikusi eta ertzarekin berna hezurrean jo nintzen; negarrez hasi nintzen eta nire amak dutxara sartu ninduen, zauria garbitzeko.
Kotxea hartu eta Durangoko anbulategira joan nintzen. Erizainak zauria ondo garbitu eta lau grapa jarri behar zirela esan zidan, nik beldurra eta mina nuen, berriro ere negarrez hasi nintzen.
Erizaina grapagailuaz hurbildu egin zen eta ostiko bat eman nion beldurtu nintzelako, erizainak lasaitzeko esan zidan. Nire ama besarkatu nuen eta bitartean erizain (ausarta)grapak jarri zizkidan.








No hay comentarios:

Publicar un comentario