2019-05-03

IPUINA

Nire  ametsa:


Lehen oso nekatuta egon naiz eta sofan telebista ikusten geratu naiz, nire amonarekin.

Bat-batean esnatu eta telebista amatatuta zegoen. Eskatzera, komunera, logelara... joan naiz baina amama ez zegoen etxean! Berriro komunera joan naizenean grifoa, pasiloko argia, eta telebista piztuta zeuden oso arraroa zen dena!!

Esustekoan telefonoak jo egin du "trin, trin, trin" eta eta ni telefonoa hartzera nindoala gelditu egin da.  Gerotxoago hormako irudia mugitzen  hasi dira eta oso urduri ipintzen hasi naiz.
Logelatik norbait hitz egiten bazegoen bezala zirudien, eta logelara joan naiz.
Logelan nire koadernoak eta jostailuak, hitz egiten egon dira: "ooo, niii, nooo!"
ez dut ezer ulertzen, baina oso arraroa da liburuak, jostailuak, koadernoak... mugitzen daudelako!!
Oso urduri jartzen hasi naiz, sofan eseri  eta berriro telebista ikusten hasi naiz. Oraindik gauza guztiek hitz egiten dute.
Bat-batean begiak itxi eta segiduan zabaldu ditut, amama etxean dago, grifoak eta argiak amatatuta daude. 

Eskerrak amets bat izan dela, oso urduri jartzen hasi naiz eta!!!
Aroa Irusta 
Talde laranja 
3.zikloa

No hay comentarios:

Publicar un comentario