2021-03-05

Sentsazio ziragarriak jolastorduan


Egunero 11:00 etan  jolastordura ateratzen gara,batzuk hamaiketakoa jaten 
dute, eta beste batzuk  jarraian jolastera ! Nik hamaiketakoa jaten dutenetako 
bat naiz. Bukatzen dudanea lagunekin jolasten joaten naiz.

Lagunekin, arrapaketara pi30 eta abarretara jolasten dut.Ondo ibiltzen gara jolasten , txirrinak jo arte. Orain covid dela eta, musika bat jartzen dute, beti musika  berdin 
eta aspergarria da.

Lehen  txirrinak joten zuenean, zuzenean joaten ginen gelara, baina covid dela eta ilarak egin behar 
ditugu , 3 zikloko  6 taldeak .Txirrinak edo musika jotzen duenean beti molestatzen 
naiz patio gehiago nahi dudalako. Batzutan, oso nekatuta joaten naiz  gelara , eta beste batzutan ez.    


Aitor Agirre
Talde Urdina







                                                             

No hay comentarios:

Publicar un comentario