2022-03-04

MAITANEREN ESKOLA BERRIA

 Kaixo! Ni Maitane deitzen naiz. Baxua naiz, begiak marroiak ditut eta nire ilea ikatza baino beltzagoa da. Nafarrokoa naiz. Alaba bakarra naiz eta 11urte ditut. Nire amak ile marroia du eta begi urdinak, bai nire kontrakoa, nire aita aldiz ni bezalakoa da. Oso pertsona alaia naiz normalean, baina haserretzen naizenean... hobeto nitaz urrun mantentzea, nire amaz ni mantendu behar naizen moduan logela ez dudanean batzen.

Pasa den egunean nire aitaren lanaren erruz atxez aldatu behar izan genuen eta nik ezkolaz ere. Asko hazerretu nintzen. Hurrengo egunean lasaiago egon nintzen, orduan nora joango ginela galdetu nien, Durango esan zidaten. Ez nekien zer zen Durango, orduan google maps-era joan nintzen. Oso leku polita da eta Landako Eskolara joango naizela esan zidaten. Eskola berria momentuz gustatzen zait, talde moreko gelan egongo naizela esan zidaten eta nire tutorea Larraitz da. Bihar jango naiz Durangora eta etzi eskola berrira.

Gaur  zazpiretan itzartu behar izan naiz, orain kotxean nago erdi lo. Ordu asko eta gero ailegatu gara, etxean jazotzen eta txukuntzen ari gara. Nire amak eskolara eramango nau eskola ikusteko irriketan nago. Naiarak erakutzi dit eskola guztia,baina laster nire lagunak faltan bota ditut. Egun guztia pasatu dut eskolan eta nire logela prestatzen.

Gaur zortziretam itzartu behar izan naiz eskolara joateko. Gaur euskera izan dut lehenengo orduan, oso guztora egon naiz denekin. Eskolan ate harraro bat ikusi dut, bihar ireki egingo dut. denak ikusi nahai dute zer dagoen barruan!

Gaur azteazkena da eta ate arraro hori irekiko dut. Ez dakit zer egongo den, zerbait harrigarria edo zerbait azpergarria izango den. Eskolan nagoela denei deitu diet irakasleei izan ezik. Denak nerbio asko ditugu. 1... 2... 3... ireki!!

-Zer da hori?

-Nola ailegatu da hori ona?

-Portal magiko bat da! -Esan zuten nire taldekoak.

-Probatu ahal dugu?

-Bai!!- Berriro nire taldekoek, orduan erratz bat artu eta...

- Nesken komunean!!

Denak joan ginen eta bertan zegoen erratza! Oso arrigarria izan zen. Orduan ni bota nintzen orain portalera eta... Grezian atera nintzen. Nik beti nahai izan dut Greziara joatea. Bat-batean beste portal bat atera eta berriro satu, eta eskolan atera nintzen. Oso dibertigarria izan da. Orain binaka, hirunaka eta launaka sartzen hasi gara, denak nahai dute lekuetara joatea hasi dira esaten dutenean berriro etorri nahai dutenean, portala ireki eta etortzen gara. Irakasleak ez dakite non geunden.

Eta momentu batean, irakasle bat etorri eta ni ateratzen ikusi nau. Ze lotsa pasatu dudan. Gero beste hiru etorri dira, beste bi, berriro hiru... bueno horrela denbora guztian. Irakasle hori harrituta geratu da. Gero zolako bronka bota digun eskola guztia entzun du eta. Gainera eskola guztia, batu behar izan dugu 2 astetan zehar. Oso aspergarria izango dela pentzatu dut eta egia izan da baina orain portal magikoarekin edonora joan ahal gara esfurtzurik gabe. Nire lehenengo hiru egunik hoberenak!!!




Iraia Gonzalez

                                                                                               3. zikloa

Talde morea



No hay comentarios:

Publicar un comentario