2013-05-31

UNAI FUTBOLAREKIN


2006-an Astolako futbol zelaia eraiki zuten. 2010.etik aurrera jende asko joaten zen hara, ni ere bai.

Nik Unai dut izena, 12 urte egin nituen Martxoaren 28an. Zelaieta Herri Eskolan ikasten dut, baina hau azkenengo urtea da. Hurrengo urtean Matienara noa DBH-ra, han Matienako lagunak egingo ditut naiz eta batzuk ezagutu.

Nik Astolan lehenego urteetan astearte eta ostegunetan entrenatzen nuen. Geroago asteazkenetan ere. 10 zenbakia nuen kamiseta atzean eta gustoko nuen. Nire sinaduran ere 10 zenbakia idazten dut, baina orain ez dut Astolan entrenatuko, Culturalera noalako. Pozik nago baina pena apur bat ere ematen dit. Culturalean ez dakit zein zenbaki emango didaten. Sinadura egiterakoan ez dut nahi 10 zenbakia idaztea berria baino, baina ohituta nago.

Saiatuko naiz zenbaki berria idazten eta lagun berriak ere egingo ditut!!

EGILEA: ENARA RETES

No hay comentarios:

Publicar un comentario