2013-05-02

UNAI TXIKITZAILEA


Kaixo lagunok! Ni Unai naiz.Txikitzeko botereak ditut eta 100.000.000Km orduko joan ninteke. Nire etxea Marten dago. Orain futbol partido baten nago eta 100-1 irabazten goaz. 100 golak nik sartu ditut. Derrepentean erraldoi batek jan egin ninduen. Barrukoa ikusita nire txakurra ematen zuen. Nik partidura  joan nahi nuen baina ez zegoen irteerarik. Bitartea partidua ikusten egon nintzen badakit harrigarria dela baina erraldoiaren barruko. Gardena zen. 15 minutu ogroaren barruan egonda 100-100 joan ginen. Orduan zeozer pentsatu nuen. Nire belozidadearekin arinera hartu, ogroaren tripa berotu eta BOMM!!!!!!! Tripa explotatu. Orduan hori probatu nuen eta karrika nenbilen bitartean ikusi nuen 100-109 gindoazela galtzen. Belozidadea  arindu eta ogroa explotatu egin zen. Orduan futbol zelaira sartu nintzen. 5 minutu falta ziren partidua amaitzeko eta lau minututan 4 gol sartu zituen 30 segundu falta ziren eta gola sartu nuen. Kopa bat eman ziguten eta jokalari onenari ere beste kopa bat eman zioten. Ni Izan  nintzen jokalari honena.
FIN
UNAI MARTINEZ

No hay comentarios:

Publicar un comentario