2014-06-05

JAVIREN KLASEA

Javi: Egunon!
Denok: Egunon...
Javi: Aditzak NOR-NORI-NORK erakutziko dizuet...arbel au ez doa!!
(pelotak eta hegazkinak botatzen hazten dira)
Denok: Ja,ja,ja!!
Nekane: Javi entxufatu,entxufatu!!
Kimetz eta Irati: Baretu,baretu...
Nekane: Baretu ni leches ni banoa emendik agur!!
Irati: Javi falta diez hamar minutu!
Kimetz: Hori da, nabil aspertzen!
Nekane: Tok,tok sartu ahal naiteke?Tok,tok sartu ahal naiteke?
Javi: Sartu ia!!
Kimetz: Komunera joan ahal naiteke?
Javi: Ez, ondinoko ez geroago!
Kimetz: Jope...
Javi: Kopiaketa bost aldiz.
Kimetz: Buaa,buaa...
Irati: Javi bost minutu falta dira.
Nekane: Ez, bost minutu eta segundo bat, orain bi, orain...
Javi: Isildu!!!
Javi: Ordenagailua regulatu bear dut!
Irati: Javi ze etxerako lan daude? Beste egunekoak sailak izan ziren eta gutxi bat atera nuen!
Kimetz: Javi orain komunera joan ahal naiz?
Javi: Ez.
Irati: Javi hiru minutu falta dira eta ondinoko lanak ez dituzu banatu!!
Javi: Bai orain hasiko naiz!
Javi: Javi ia!!
Javi: Aditzak lantzen!!!

                                               AMAIERA


No hay comentarios:

Publicar un comentario