2014-06-09

ROBOTA MUNDUARI BUELTA EMATEN


                                        ROBOTA MUNDUARI BUELTA EMATEN
-Laster iritsiko gara, zu bakarrik irtengo zara gizaki arraroen mundura, zorte on!!!
-Kontuz ibiliko naiz.
(POM)
-Aupa lerandio, zer da hau??
-Zu zer zara???
-Eta zu?
-R22P Planetakoa naiz.
-Bueno ba jarraitu bidaia!!!Ieup!!
(BZZZZZZZZZZZZZZZ)
-Eta orain non jausi naiz??
-Ni chuchuka naiz eta Indian jausi zara!!!
-Eta zer dakizu leku honetaz???
-Baaaa... hemen bizi naizela eta hau kantatzen dudala:
 Indiaonena, indiaonena, amsuluga, amusulga aummmmmmmmm!!!!
-What ?? Zer esan duzu ?
-Oso motza zarela eta joateko hemendik, ospa!
-Amaiera . Jarraituko du!!
-Ai,ai,ai,ai. . .
               
robot volador con jet pack. Concepto Superhero photo                         ORAIN BAI. . . AGUR!!!!!
                                                      

No hay comentarios:

Publicar un comentario