2014-06-03

SPLATALOT

Narratzaileak : Kaixo, kaixo, kaixo !!! Hemen gaude berriz zuekin splataloten . Jauziak, barreak eta golpeak izango ditugu . Eta gaurko partehartzaileak Pepita eta Juanito .
( Sartzen dira )
Pepita : Ni splataloteko erregina izango naiz !!!
Juanito : Ni splataloteko erregea izango naiz !!!
Narratzaileak : Ongi etorri splatalotera !!! Bueno hasiko gara . Lehenengo aurkeztu egingo zarete . Hasi .
Pepita : Kaixo, ni Pepita naiz, 80 urte ditut eta oso guapa naiz .
Juanito : Kaixo , ni Juanito naiz eta 20 urte ditut .
Narratzailea : Orain lehen oztopoa . Aulki gainetik pasatzea izango da . Aurrera !!!
Pepita : Ni nola oso guapa naizen oso erreza izango zait pasatzea .
Narratzailea : Hori ok eta pasatu egin dun .
Juanito : Ni oso gaztea naizenez, pasatu egingo dut.
Narratzailea : Ooooooh ez du pasatu, gure amamatxoa doa irabazten.
Bueno orain Javiren laguntza beharko dugu. Ea, orain zuk burdinezko bola hauek bota behar dituzu. Bigarren oztopoa mahai azpitik pasatzea izango da.
Pepita : Hori erresa izango da.
Narratzailea : Pasatu egin du !!! Orain Juanito.
Juanito: Gaztea naiz eta pasatu egingo dut.
Narratzailea: Oooooooooo ez du pasatu. Irabazlea amamatxoa !!!


Egileak: Naiara A, Iker A eta June A

No hay comentarios:

Publicar un comentario