2015-12-16


Ipuina
Jokinen Gabonak


Bazen behin mutiko bat Jokin deitzen zena. Bera bere gurasoekin bizi zen eta ez zuen neba-arrebarik. Txakur bat zuen, Lur izenekoa. Jokin oso langilea zen.

Resultado de imagen de niño triste dibujoBerak Gabonetan ez zuen oso ondo pasatzen arrazoi bategatik: berak eskolan nota onak ateratzen zituen, baina Olentzerok ez zion oparirik ekartzen, orduan berak oso txarto pasatzen zuen eta ikusten zituen zelan bere lagunak jostailuekin jolasten zutela, horregatik berak ere opariak nahi zituen. Ez zen inporta zenbat ahalegintzen zen, urtero berdina. Gero eta gutxiago gustatzen zitzaizkion Gabonak. Amaitu zirenean eta eskolara bueltatu zirenean lagunek ikusten zuten oso triste, orduan pentsatu zuten hurrengo urtean denon artean  opari bat emango ziotela.
Jokinek gero eta nota txarragoak ateratzen hasi zen. Hurrengo Gabonak heldu zirenean lagunek opari bat eman zioten. 

Bera oso pozik jarri zen. Orduan, Gabonak berriro gustatu zitzaizkion eta nota onak ateratzen hasi zen, horrela oso pozik bizi zen.
                 Garat Bedoya. Talde Horia. 3. zikloa. Pagoa gela


Sentsazio zirragarriak

Pasaden urtean hipikako udaleku batera joan nintzen. Gauean oso ondo pasatzen nuen baina lo egiteko orduan, negar egiten nuen beldurragatik. Nire lagunek, lo egiteko, esan zidaten deskargatzeko energia pixka bat, adibidez: Froga ala Egia eta niri froga tokatu zitzaidan. Eman behar nuen buelta osoa hipikari, eta beldur handia neukan. Gainera txakur otso bat zegoen niri begira eta, nahiz eta lotuta egon, nire lagunek esan zidaten korrika egiteko eta, hori egin nuen. Lo egitera joan nintzen, baina nire familia faltan botatzen nuenez,  negarrez hasi nintzen. Azkenean, energia gutxi neukan eta loak hartu nuen.

       Cristina Poderoso. Talde Horia. 3. zikloa. Pagoa gela

No hay comentarios:

Publicar un comentario