2020-12-11

BERTSOAK ETA KOPLAK

 


EGURREZKO ZALDIA

(MARITZU)

Zaldi baten gainean,

bidaiatzen nuen  

irrintzia eta guzti

berak baita zuen.

Mendebaldeko heroiak,

gu izaten ginen

hitzaileak ta maltzurrak

bota genituen.


Zaldia prest zegoen,

korrika joateko

lehengo ihes egin,

gero harrapatzeko.

Nire gelan zegoen

zaldi egurrezko

orain zaharra naiz eta 

bertan zaintzeko.






AITONAREN HERIOTZA

(TXIKITIN PARIAN)


Aitona nora zoaz?

Zerura banoa,

arinago joateko txikitin parian baina

ai hartu dut kotxea!


Bidali amonari,

zorion agurra

eta esan familiari txikitin parian baina

ai ez naiz deabrua!


Jainkoak eraman nau,

zerura hegazkinez

askoz nahiago dut txikitin parian baina

ai joatea oinez!


Nire aitona duela 

lau urte hil zen,

zenbat emango nuke txikitin parian baina

 ai ikusteko hemen!



LUKAS PAGANINI

3.ZIKLO

 


No hay comentarios:

Publicar un comentario