2022-05-20

BONDARDAKETA DURANGON

1937ko Martxoaren 31n 8:30etan jo zituen "peligrosidadeko alarma" eta alertako sirenak.

Kaixo ni Teresa naiz, hiru urte ditut eta dena hasi zen 1937/3/31ean.
Ni nire ahizparekin eta nire izekorekin konposatura joan ginen nire aita bertan zegoelako lurperatuta. Baina bapatea gure atzetik kaza bat (abioi bat) tiroak botatzen eta nire izeko nirekin eta nire ahizparekin bezarkatuta lurrera bota zen. Nire izeko hil zen tiroteoarekin baina nire ahizpa eta ni ez. Nire ahizpa eraman zuten pentsatzen hilda zegoela.
Ni ez. Ni ez ninduten eraman.
Orain 2021 abenduaren 8an joan nintzen frantziatik Iban Gorriti aurkezpen batera Durangon bere liburua aurkezpen zuelako(31 vidas) eta omenaldi bat egiten zidalako. Ni liburuan ateratzen naiz.
Nire ahizpa orain dela gutxi hil zen 2 edo 3 urte gutxi gora behera. Nire aita ez nuen ni ezagutu torturatutako bat izan zelako eta hiru identitate eduki zituelako. Bere atzaskal guztiak banan-banan kentzen torturatu zuten.
(Ia historia guztia egia da.)

AIUR GORRITI
3.ZIKLO TALDE MOREA

No hay comentarios:

Publicar un comentario