2022-05-27

PERTSONA BATEN DESKRIBAPENA

Nik dekribatuko dudan pertsonaia Alaska da.                                        Boadilla del monte izeneko herri batean bizi da, baina mexikokoa da. Abeslari famatua da.

Baxua da. Aurpegia oso margotuta darama eta bere ilea luzea eta beltza du. Bere begiak marroiak dira eta sudurra txikia du. Belarriak txikiak ditu, irribarre handia du, azal oso argia du eta eskuak txikiak ditu, atzazkalak margotu egiten ditu. Beti soineko pegatuak eramaten ditu takoiekin.

Bere senarra Mario Vquerizo da eta 15-20 urte daramate ezkonduta.  Bere musika taldea Fangoria da, baina gehiago izan ditu. Kaka de luxe, Alaska y los pegamoides,      Alaska y Dinamara.                                                                                                                                      Bere abesti ezagun batzuk hauek dira: ESPECTACULAR, FIESTA EN EL INFIERNO, DRAMAS Y COMEDIAS, NI TU NI NADIE, GEOMETRIA, DESFATACHEZ...

Bere urtebetetzea ekainaren 13an da eta 57 urte ditu.   

Bere benetako izena Maria Olvide Gara da. 

2020 Irailaren 21ean Galdakaskarrena joan zen kontzertu bat ematera eta ni joan nintzen.

Bere musika eta letrak oso gogoko ditut, eta kotxean nengoen egun batean ezagutu nuen. Bere abesti bat ipini zuten irratian, gero nik nire amari galdetu nion ea nor zen abeslari horigustatzen  zitzaidalako eta nire amak zidan.

Handik aurrera askotan entzun dut.




 ALAZNE GARROTE

3.ZIKLOA TALDE HORIA

No hay comentarios:

Publicar un comentario