2011-11-17

Blaki, nire maskota

Blaki nire maskota
Nik animali bat describatuko dut,Blaki izenekoa. Beltza da, horregatik, Blaki deitzen da, ingelesez beltza black delako.Oso txikia da, asko gustatzen zaio ogia eta belarra, baina gehien -gehien guztatzen zaiona belarra da. Berak begi marroi txikiak ditu, sudurra ere txikia du. Belarrietako zanak igertzen zaizkio.

Imagen tomada por :Galería de Gioser_Chivas  

Oso bizkorra da, eta gainera,besoetan hartzen baldin baduzu zure ezkuetatik salto egiten dizu. Iletzua da eta pompoi bat dela dirudi. Berak kaiola batean bizin da poz-pozik.
Bere kakak txiki txikiak dira eta batzuetan, ezkuetan baldin baduzu txiz parraztadak botatzen dizkizu, bera momentu horietan buzti buztita izten zaitu.
Horrelakoa da Blaki nire untxia.
Uxue  Zuazua
Talde morea
3.zikloa
Pagoa gela





No hay comentarios:

Publicar un comentario