2011-12-02

Kaixo, izeko Carmen:

Zelan zaude, Groenlandiako sumendietan? Ni Durangon ondo, baina  faltan botatzen zaitut. Nire amak esan dit laister etorriko zarela eta hori egia izatea espero dut.
Argazki asko atera mesedez, gero niri erakusteko.
Asko gustatzen bazait, handiagoa naizenean zurekin joan naiteke.
Zein hizkuntzatan hitz egiten du hango jendeak?
Beno galdera asko egin dizkizut eta zuk eskutitz bat bidaltzen badidazu, erantzunak jarri beharko dizkidazu.
Espero dut zu ondo pasatzea eta sumendietara joaten zarenean kontuz ibiliko zarela, piztu daitezkelako.Espero dut ere lagun asko egitea.
Beno agur eta urrengora arte musu bat.

                                       
                                                                                                                             Ainhoa Crespo
                                                                                                                             talde morea
                                                                                                                             pagoa gela

No hay comentarios:

Publicar un comentario