2013-11-25

SENTSAZIO ZIRRARAGARRIA

Ni Ester naiz eta orain sentsazio zirraragarri bat asmatuko dut. Uda oso interesgarria izatea espero dut Hawaiin nagoelako. Bidaiarako goizeko 3etan altxatu behar izan gara hegazkina 4:30etan irten zelako. Logura handia daukat eta ia ia esne katiluan aurpegia sartzen dut. Ez dut sartu nire nebak txalo bat eman duelako. 
Hegazkinera igo, maleta utzi eta jesarri ostean jarrai-jarraian lotan gelditu naiz eta altxatu behar izan didate Hawaiira heldu orduko. Altxatu eta hankak ere lotan zeudenez jausi egin naiz. Min handia hartu dut eta aurpegian izotza ipini behar izan didate. Arratsaldeko 5:30 etan heldu gara, hegazkinean 13 ordu luze pasatu ondoren. Jarraian pentsatu dut: kontxo 13 ordutan egon naiz lo!, irrikan nengoen nolakoa zen ikusteko. Han gauza asko ikusi ditut, baina bat-batean 42 urteko neska bat bainugelatik bainu zapi baten bilduta agertu da, logelaz erratu naiz eta lotsa sentitu dut. 
Harreran kexatu naiz eta esan dit pertsona hori garbitzailea zela. Harrituta gelditu naiz erantzunarekin, garbitzailea dutxatzen geletan bai arraroa!, aurpegi arraroa ipini dut eta korrika joan naiz familiarengana. Non sartu naizen pentsatu dut!.


Ester Márquez 3. ziklo (Marroia)

No hay comentarios:

Publicar un comentario