2014-02-10

Sentsazio Zirraragarriak

              SENTSAZIO  ZIRRARAGARRIA

Larunbata zen, nire lagun batekin geratu nintzen Bilbon. Bi urte ziren elkarrekin egon gabe. Nire ama eta ni kotxera sartu ginen.
Nik izerdia, beroa, dardara, poztasuna eta urduritasuna sentitzen nituen. Bilboko festak ziren, orduan, gente asko zegoen, eta  ni  oso urduri nengoen, eskuetan izerdia neukan. Nire amak besarkatu zidan, eta atzerantz begiratzen ari zen neska bat seinalatu zidan. Nik poztasuna sentitu nuen , korrika neskarengana joan nintzen eta biek besarkada handi bat eman genuen.
Bat-batean nire amarengana joan ginen baina handik desagertu zen. 
Biek beldurra, larritasuna eta izerdia sentitzen genuen. Gende asko zegoen, gaua zen eta gende nagusia barraketan montatzen zen.
Oso beldurtuta geunden eskuetatik hartuta parketik gurasoak topatzen .
Bat-batean pertsona batzuk eskuetatik heldu gintuzken ez nituen ikusten nortzuk ziren beldur asko sentitu nuen. Biek oihukatzen hasi ginen, pertsonen aurpegia ikusi genituenean lasaitasuna, poztazuna eta beroa sentitu genuen. 
Pertsonak gure gurasoak ziren denok elkarrekin jatetxe batera afaltzera joan ginen.


Iraia Diez
Talde:Morea
3.zikloa

No hay comentarios:

Publicar un comentario