2015-03-04

ESKUTITZA


ESKUTITZA

Kaixo Batist:
batista bilaketarekin bat datozen irudiakKaixo Batist zelan zaude? ni ondo. zer oparitu dizuk olentzerok? Niri espinilerak, patinete bat eta play station 3a.Zornotzara etortzen zarenean nire etxera joatea espero dut.Playra jolastuko dugu, kall of dutira jolastuko dugu nahi baduzu. Espero dut nire lagun batzuk ezagutzea eta ulertzea zer esaten duten, bestela nik ezango dizut zer esaten duten,
Alex etorriko da? Horrela hirurok Zelaieta parkean. Geroago patinetea ekartzen badozue "ura" joango gara, han oso ondo ibili ahal da patinetearekin. Uan barrazora jolastu ahal dugu. Han nire lagunak egongo dira eta eurekin jolastuko dugu.
Gabararte egongo gara eta saiatuko naiz nire amari konbentzitzea nire etxean gelditzea lo egiten eta jaten, horrela zurekin egongo naiz gehiago.

Besarkada bat Aitor



egilea: Aitor Agirre
3.zikloa
talde: HORIA

No hay comentarios:

Publicar un comentario