2020-12-04

Eskutitza(Zuhaitz bateri)

 Kaixo, zuhaitz maitea:

Zelan zaude? Ni oso ondo nago eskolan lan eta lan baina pixka bat aspertuta. Eskolako lehiora urbiltzen naizenean, zutaz pentsatzen dut, ea noiz joango naizen zure ondora jolastera. Zuri ikusteko gogo asko ditut, noizbait  zugana etorriko naiz nekatu arte. Eta hori bai, nire gurasoei eskatuko diet gaupasa bat egiteko.


Gauean izarrak ikusiko dira eta nagusiago egiten naizenean, oparitxo bat egingo dizut. Nik irudimen asko ditudanez, gauza asko egingo dizkizut. Nire amonak puntoa egiten irakatzi zidanez, honelako gauza batzuk egingo dizkizut, adibidez: Negurako jertse moduko bat oso polita, baina nire amonak lagunduta. Baina horrenbeste ez dakit, kolore bateko gauza bat egiten dakit.


Bueno, zuhaitz maitea, hemen utziko zaitut, agur eta hurrengo eskutitzerarte. June.


June Kortazar

Talde urdina 

3.zikloa

No hay comentarios:

Publicar un comentario