2022-01-21

SENTZASIO ZIRRARAGARRIAK ZINEMA

 Ni zinemara gutxi joaten naiz, baina asko gustatzen zait joatea. Ni Zugaza zinemarako hiru gelatan egon naiz, baina gehien gustatzen zaidan gela, goiko gela da. Ni zinemara joaten nintzen bakoitzean, lehen, palomitak eta ur botila bat erosten nituen.

Egun batean ``coco´´ pelikula ikustera joan nintzen, nire ahizparen lagun batekin, nire ahizparekin eta Aroarekin.

Eta nik esan nion:

- Aroa, hartu palomitak!

(Eta berak erantzun zidan)

-Maialen hartu zeuk!

Eta horrela egon ginen:

-Nik, zuk

-Zuk, nik

Eta horrela palomitak erori zitzaizkigun!

Eskerrak palomitak erori zitzaizkigun!

Eskerrak pelikularen amaiera izan zela!

Palomita batzuk bagenituen, eta gero nire ahizpak eta bere lagunak emanda, ARAZOA KONPONDU GENUEN!




No hay comentarios:

Publicar un comentario