2010-11-30

ESKUTITZA

Kaixo logela:
Asko maite zaitut logela.Badakit laster askoz politago eta modernoago ikusiko zara.
Gogoratzen zara horma kontran dituzun arrakalak ? ba aurten, konponduko ditugu eta gainera altzairu berriak, alfonbra berriak...hornituta egongo zara, hormak berdeak izango dituzu eta apalak zuriak.Alfonbra ere zuria izango da armairuak ere aldatuko ditugu,Ikean ikusitakoen ordez,oso politak ziren eta.
Idazteko mahaia ere aldatuko dugu,lar txikia denez gauza asko utzi ahal izango ditut bertan,mahaiak,kaxoiak eta apalak izango ditu eta horrela ez duzu hainbeste gauza gainean edukiko.Kortina berriak izango dituzu, lehengoak oso astunak eta luzeegiak direlako, eta jadanik oso zaharrak daude.
Ikusiko duzu zein polita geldituko zaren. Gainera ez da asko falta,ze jadanik hasi gara altzairu zaharrak kentzen!!!
Irrikitan nago zu berrizturik ikusteko, ez da orain ez nauzula gustatzen baina ikusiko duzu nola lan konponketak amaitzen direnean askoz politagoa egongo zaren.
Ez dut zurekin denbora lar pasatzen baina, pasatzen dudan denbora primeran egoten naiz.Tontoarena egiten lo nagoenean baita nire gurasoekin haserretzen naizenean ere zuregana noa korrika. Zurekin denbora pixka bat egon eta gero, lasai-lasai noa nire gurasoengana.Mila esker !!
Sabaira begiratzen dudan bakoitzean nire aitak itsatsitako izartxoak ikusten ditut eta haserre guztiak pasatzen zaizkit.
Maitane, nire laguna ere ezagutu duzu,zu ikustera joan zenean eta asko gustatu zitzaion ikusi zuena. Horregatik asko maite zaitut eta ez dut nahi inoiz ahaztea.
Beno hauxe izan da guztia ,espero dut beti bezain polita jarraitzea.
Agur bero bat.


NEREA ETXEBARRIA
TALDE HORIA


No hay comentarios:

Publicar un comentario