2017-01-23

ARGAZKITIK TESTURA

ARGAZKITIK TESTURA

Kaixo Naroa deitzen naiz eta herriko etxerik politenean bizi naiz paretak larrosez eta urdinez beteta daude,gainera enrredadera bat dago,lore usain handia dago,gehienetan loren artetik eskutatzen naiz eskolara ez joateko,baina azkenean,beti aurkitzen naute.
Zirrara sentitzen dut nire terrazarengatik,lore usain goxoarekin eta larrosa erraldoiekin,maitagarri ipuin batean nagoela sentitzen dut askotan.
Oraintxe nire lehengusina txikiarekin nago,eskutaketan jolasten 10 arte kontatu behar da,nire lehengusina seguraski bainerako txorreta piztu,nire urpekaritzako betaurrekoak hartu eta uretan sartu egingo da.Beti egiten du berdina,beti haserre egiten diot barrabazkeria horregatik,gainera nire katu gogokoena sartzen du berarekin .Nire gurasoak ere kokoteraino daude,oraintxe bertan aurkitu dut eta asmatu non dagoen,bainuko baineran oraintxe niri tokatzen zait hau guztia garbitzea,baina lehenengo eta behin, berari 10 kontatzea  tokatzen zaio.
Ni loreen artera noa eta lurrez beteko naiz ez aurkitzeko, bestela oso erreza da aurkitzea,gainera nire loradun soinekoa daukat ipinita ,oraindik zailago topatzea , beno balkoietik begiratzen badu ziur aurkitzen nauela, baina berak ez daki non nagoen , beti ez nagoelako toki berean. Lehenengo egunean ohe azpian eskutatu nintzen , askariaz eta guzti, nire lehengusina hemendik igarotzen ari da, baina jesarlekuetan jarri da, nire ama atzetik doa txokolatezko sandwich gozoekin, ez dakit zer egin, irtetzea edo hemen gelditzea.
Hobeto hemendik irtetzea izango da bestela sandwichak ez ditut jango.

                                      AGUR.

No hay comentarios:

Publicar un comentario