2017-01-27

Sentsazio zirraragarriak


Nik poza sentitzen dut mendi errusiarrera igotzen naizenean. 

Batzuetan, handia bada, ez askotan, igo baino lehenago, pixka bat beldurtzen naiz. Hasten denean, tximeletak tripan sentitzen ditut, norbaiti eskua eman behar diot: ama, aita, Eneko...

Gero pentsatzen dut janaria ahotik botako dudala. askotan pentsatzen dut apurtu egingo dela baina ez zait inoiz gertatu. Igotzen eta bajatzen denean ezinegona sentitzen dut, edo buruz banoa: izerdia,beroa...

Amaitzen denean, beti berriro igo nahi dut, baina berriro goiko sentsazio sentitzen ditut, eta denak kilikagarriak dira.



                                                                                                                       Uxue perez



  

No hay comentarios:

Publicar un comentario