2021-12-03

PERTSONA BATEN DESKRIBAPENA

 Nik deskribatuko dudan pertsona baxua da. Aurpegi ia borobila du, ile luzea du eta orain dela gutxi moztu zuen baina luzea edukitzen jarraitzen du. Kopeta ez du oso handia, bere begiak berde argiak dira, sudur ez oso haundia du eta ez da zorrotza apur bat borobila da. Belarri txikiak ditu baina ia ez dira ikusten bere ileak tapatzen dizkiolako. Irribarre polita du, azal zuria du eta apur bat beltzarana da. Esku txikiak eta hezurtsunak ditu, arropa desberdina jazten du egunero.

Gelan formala eta langilea da, nahi duenean. Sendimentuak adierazten ditu, ez du askotan negar egiten edo nik ez dut ikusten negar egiten ia inoiz. Bere harremanak onak dira eta uste dut lagun asko dituela. Uste dut ohitura berezi bat ere ez duela, saskibaloian jolastea, bere txakurrarekin jolastea eta dantzatzea gustatzen zaio.

6. mailako neska bat da eta asma dauka.



Aiur Gorriti Martin

3.Zikloa Talde Morea

6.Maila

No hay comentarios:

Publicar un comentario