2013-01-09

                              ff

                                    LONDRESEKO BIDAIA

Nire familiako guztiok aireportuan geunden hegazkinean sartzeko eta orduan pilotoa ageri zen eta hau esam zuen.
Ez daude leku gehiago "turista klasean"
Gu harriturik gelditu ginen. Piloto hori oso majua zenez esan zuen "lehenengo klosean" lekua dago orduan hor jesarri zaitezkete.
Guk zoriontzu onartu genuen. Londresera heldu ginen eta Buckingham Palacera joan ginen. Karteltxo baten ipintzen zuen "lapurketa bat izan dugu eta museoa itxita egongo da bost egunetan".
Orduan Big Benera abiatu ginen, hor lapur batzuk ikusi genituen nire ama eta nire arreba beldurturik gelditu ziren. Aitak ertzaintzari deitu zion. Ertzaintza heldu zenean lapurrak harrapatu zituen eta nire aitari sari bat eman zioten. Egun hori oso beldurgarria izan zen eta nire aitari diru asko eman ziotenez beste egun bat gelditu ginen.
Joan behar ginenean ez genuen nahi joan. Oso ondo pasatu genuen eta dena nire lagunei kontatu nien.


EGILEA:
Javier Guerrero
3.zikloa
talde berdea

No hay comentarios:

Publicar un comentario