2020-02-07

HONDARTZAKO GAZTELUA

Baziren behin bi ume Maddi eta Jon. Udako egun batean hondartzara joan ziren eguna pasatzera. Hurrengo egunean Maddi konturatu zen, euritakoa ahaztu zuela. Joneri deitu zion eta hondartzara joan ziren euritakoa hartzeko, baina eguraldi oso ona egiten zuelako, gaztelu eder bat egin zuten. Gaztelu hartan printzesa txiki bat bizi zen, aitarekin eta bere amonaordearekin. Printzesa txikia oso bakarrik bizi zen, gazteluko puntan arrapaturik zegoen... Arratsalde batean bere amonaordeak esan zion... 

-Gaur printze eder batekin ezkonduko zara. 
-Ez, ez eta ez. Nik ez dut nahi ezkontzea.-negarrez esan zuen. Hurrengo goizean Maddi eta Jon etorri. Negarrak entzuten zituzten eta printzesatxoa ikusi zuten negar batean eta galdetu zioten:
-Kaixo ni Maddi naiz.
-Eta ni Jon. Zer gertatzen zaizu?
-Printzipe itxusi batekin ezkondu nahi naute, eta nik berriz lagunak izan nahi ditut. 
-Bueno, lasai. Gure laguna izango zara. Eta listo, ah! Eta nahi baduzu gurekin etorri. Eta momentu horretatik hirurak lagun minak iza orretatik hirurak lagun minak  n ziren eta, naski, ez zen ezkondu.      

Malen Artaza
3.zikloa, talde urdina



No hay comentarios:

Publicar un comentario