2020-02-07

San Fausto jaiak

Denok dakizuenez San Faustoko jaiak amaitu dira. Nik oso ondo pasatu dut, lagunekin egon naizelako, barre asko egin dudalako...Hainbat gauza! Baina gehien guztatu zaidana "Got Talent" ikuste izan da.

Got Talent Ezkurdin izan zen. Lehenik Dj zegoen, baina gero hasi zen Got Talent. Batek poesiak errezitatu zituen, 3 pertzona abesten egon ziren, 1 baloiarekin tokeak emoten eta azkenik beste batek txisteak kontatzen ibili zen. Lhena geratu ezkero, 250 euro ematen zioten, gero bigarrenari 100 eta hirugarrenari 50.

Patxikotxu erre zutenean, ezin nuen ikusi! zelako pena! Ere joan nintzen nire lagunekin barraketara. 

Jendeak nahi zuen moduan mozorrotzen zen. landako gunean mozorrotuak eta tortilla txapelketa ibili ziren. guztiok dakizuenez urriaren 13an hasten ziren San Faustoko jaiak.Elizaren ondoan musika zegoela entzun nuen eta hara joan nintzen.





No hay comentarios:

Publicar un comentario