2021-10-08

DESKRIBAPENA

 Nire pertsonaia orain hilda dago,argala eta polita da.

Ile laburra eta bigote beltza dauka.

Begi handiak eta marroiak ditu aho handia eta ezpain lodiak,bellarriak handiak ditu.

Esku handiak eta luzeak dauzka,hanka luzeak eta lirainak eta oin handiak ditu.

Normalean prakak,kamiseta eta zapatak eramaten ditu jantzita.

Lasaia,alaia eta bihotz onekoa da.

Musikazalea da.Musika talde batean dago eta taldeko abeslaria da.Talde hori oso ospetsua da.

1991 urtean hil zen 45 urterekin eta 1946 urtean jaio zen Zenzibarren.

Bisexuala zen,bakarka album bat atera zuen;M.r bed you,bere azken albuma.Inuendo izan zen.

Bere taldeak live aiden parte hartu zuen ,bere álbum bat "A nigth at the opera da", beste bat "news of the 

world" da. Nik pertsonai hau aukeratu dut asko gustatzen zaidalako eta oso ona delako abesten.

Nire arreba iredek erakutzi zidan taldea eta berari esker lan hau egiten ari naiz. 



Martin Zubia

3.ziklo

Tald zuria


No hay comentarios:

Publicar un comentario