2021-10-08

SENTSAZIO ZIRAGARRIAK JOLASTORDUA

 Egunero 11:00 etan jolastordura ateratzen gara, batzuk hamaiketakoa jaten dute eta beste batzuk
jarraian jolastera doaz. Nik hamaiketakoa jaten duten horietako bat naiz. Bukatzen dudanean lagunekin jolaztera joaten naiz. 

Lagunekin harrapaketara, pi 30 etab.Jolazten dut. Ondo ibiltzen gara jolasten, txirrinak jo arte. Orain covid-19a dela eta musika bat jartzen dute beti musika berdina eta aspergarria!


Lehen txirrinak joten zuenean,  zuzenean joaten ginen gelara baina covid-19a dela eta ilarak egin
behear ditugu 3.zikloko sei taldekook. Txirrina edo musika jotzen duenean beti haserretzen naiz patio gehiago nahi dudalako. Batzuetan oso nekatuta joaten naiz gelara eta beste batzuetan ez.




AITOR AGIRRE

3.ZIKLO

TALDE URDINA

No hay comentarios:

Publicar un comentario