2011-06-03

Sentsasio zirraragarria

SENTSAZIO ZIRRARAGARRIA

Nik June dut izena, gau guztietan ziztatu egin behar naiz.
Batzuetan odola ateratzen zait, beste batzuetan bakarrik mina izaten dut; niri ez zaidana gustatzen odola ateratzen denean da, oso txarto jartzen naiz eta, baita urduri ere!
Nire amak esaten dit lasai egoteko baina ... ikusten dudanean odola oso urduri jartzen naiz

Nire ahizpa, Ainara deitzen da eta odola ateratzen denean barre egiten du baina nik jotzen dut eta berak nire amari esaten dio, orduan ni zigortzen naute, baina errua berea izaten da !
Beste gau batean ziztatu behar ez zen leku batean ziztatu nintzenez, odol asko ateratzen hasi zen.
Geroago oso txarto jarri nintzen eta zorabiatu nintzen, nire ama medikuari deitu zion, baina nik ez nuen joan nahi. Ospitalean esan zidaten operatu behar nindutela baina nik ez nuen nahi.
Goizean nire ahizpa etorri zen ni ikustera, ospitaleko medikuak esn zidan ordu erdi geratzen zaidala, ni oso urduri jarri nintzen eta nire ahizpak oso ondo jarriko nintzela esan zidan.
Besarkada bat eman zidan. Ni oso pozik sartu nintzen medikuaren logelan, nire ahizparen besarkadagatik noski. Gelatik irten eta gero, pozik nengoen eta autobusa hartu trankil-trankil joan nintzen etxera.
Etxean nire amama, aitite eta ia ia familia guztia zegoen niri itxaroten eta denak ikustean oso pozik jarri nintzen.

Ainara de la Cruz

No hay comentarios:

Publicar un comentario