2011-06-03

Sentzazio Zirraragarriak

SENTSAZIO ZIRRARAGARRIAK

Egun hartan Bilboko jaietan egon nintzen, poz-pozik nire gurasoak eta lehengusu eta lehengusinarekin.
Ni eta nire lehengusuak lehenengo barrakan igo ginen " RATON VACILONEAN" kola izugarri luzea itxaron behar izan genuen eta izugarri giro beroa zegoen. Ordu erdi pasatu zenean gure txanda iritzi zen, arratoian sartu eta martxan jarri zen. Oso abiadura handia zuen eta ni beldurra eta nire odola gorantz egin zuen; geroxeago argazki bat egin zigun eta argazki hori bajatu ginenean erosi genuen. Oso polita izan zen eta oraindik nire gelako horman ipinita daukat.
Gero beste feria batera joan ginen. Feria hau "LA CASA DEL TERROR" Deitzen zen. Han ere ordu erdi bat itxaron behar izan genuen, baina gure txanda iritsi zen eta ni oso urduri egon nintzen. Kotxe beldurtuan sartu ginen eta martxan jarri zenean, nire lehengusuak oihuka jarri ziren. Niri gizon batek ni beldurra emateko besarkadatzen hasi zidan eta nire ulea ikutzen, orduan oihuka hasi nintzen. Nire ondokoak esan zuen ez egiteko oihu bestela berari tinpanoa apurtuko niola!
Baina nik ez nion kasurik egin eta oihuka egiten jarraitu nuen. Han barruan izugarrizko beldurra sartu zitzaidan eta nire besoetan oilo azala jarri zitzaidan. Gero eguraldia hotzituz joan zen eta txurro batzuk jan genituen eta horiekin berotu egin ginen ni eta nire lehengusuak!

Lavinia Feofil

1 comentario:

  1. Ipuin hau oso kreatiboa da, la casa del terror beldurgarria da baina raton vacilon guretzat ez du beldurrik ematen. Zorionak, ipuin hau oso polita da eta!

    ResponderEliminar