2014-01-30

DENTISTARENERA

Agirretarren goiz batean, ama Mari, aita Jesus eta ni neu Mikel, gozaltzen geunden. Zumoa, esnea eta gailetak. Bat-batean nire aitak gailetari kosk egin zion, eta hotz batean min handia hartu zuen. Amak susto galanta hartu zuen aitaren ohilukarekin. Amak galdetu zion aitari:
-Zer gertatzen zaizu?
-Ezebez, ezebezgailetari kosk egin diot, eta mina hartu dut hortzean.
-Goazen Jesus, min gehiago hartuko duzu bestela!
-Ez dut nahi! Badakizu beldurra diodala dentistari.
-Berdin zait, zure onerako da! Etorri zaitez mesedez, Mikel eta biok zure
ondoan egongo gara.
-Ondo da... -Azkenean kotxea hartu eta dentistarengana abiatu ginen.
Dentistarenera heldu ginenean, aita amaren gainera igo zen, salto batean.
-Beldur naiz! -Esan zion aitak.
Bat-batean dentista atetik agertu zen eta esan zuen:
-Jesus, sartu ahal zara.
-Orduan salto handi-handi bat eman zuen, eta lamparatik eskegi zen.
Amak jaisteko esan zion, baina alferrik. Ordu laurden bat igaro ondoren, jaitsi egn zen.
Sartu ondoren... ordu erdi barru, poz-pozik atera zen, piruleta handi batekin, esanez:
-Berriro etorri nahi dut!
Olatz Ereño
Talde morea
Ezkia gela
3.zikloa

No hay comentarios:

Publicar un comentario