2019-05-10

Gure gai gogokoena

Frontenisa

Nik frontenisari buruz hitz egingo dut.
Asteburu batzuetan praktikatzen dut. Izenak esaten duen bezala, frontoian jolasten da, eta teniseko pala batekin. Pala jolasa bezalakoa da, gomazko pelota batekin frontoian, baina teniseko pala batekin errezagoa da, pala baino handiagoa delako.

Zuk bakarrik jolas dezakezu, baina oso aspegarria da, hobeto bi pertsona edo hirurekin jolastea.

Durangon ez dagoenez frontoirik, Iurretan jolasten dut, ez da ordua behar gehienetan libre egoten da. Nik igande goizetan joaten naiz. Iurretaz aparte beste leku askotan daude frontoiak, adibidez: Garai, Izurtzan, Mañarian...

Ordu bate edo ordu bat eta erdi jolasten dut, eta ez dut irabazle ez galtzailerik ipintzen, eta ez dut ezer postura egiten.

Adinak ez du inporta, gizonek eta emakumeek batera jolastu ahal dute . Nik nire gurasoekin jolasten dut.

Naroa Rosas
Talde urdina
3.zikloa
Hagina gela.

No hay comentarios:

Publicar un comentario